Aattelin etten päivittele ennen ens viikkoo mutta nyt ei pysty piättelemään :D

Sain Bayerilaiset valmiiksi !!!!

Se on tuo Nukkumatti kummallinen kaveri kun se vissiin luulee, ettei meillä tarvi käydä ollenkaan silloon ku isäntä on yön töissä- jotenka minä kudoin sitte yö-sydännä näitä sukkia :)

Monimutkaista kuviota on sukat täynnä ja melko kova venkslaaminen oli noiden silmukoiden kääntämisien kanssa.. puikot oli ohuet, kakkoset, ne on nyt entiset puikot, ovat niin mutkalla, ettei taida enää suoristua piti niitä niin kovasti käyttää tässä mallissa.. ja lankana ohut Sisu, sitä ei mennyt kun kerä/sukka, mulla on pieni jalka 34-35. Sukkaohjetta noudatin muuten ihan täysin, mutta varpaiden kohdalla kavensin nopeampaa, eli joka krs, muutoin olis tullut jo liian isot. Jalan kokoa tulee aina kauppareissulla kirottua kun myyjillä ei oo tarjota paljo muuta kun jotain lasten rusettikenkiä mulle vaan tämän sukan kohalla olin oikein tyytyväinen ettei tarvinnut isompaan jalkaan tehdä, oli näissä muka sen verran hommaa :)  

Mutta on ne komiat sukat -kertakaikkiaan :D  Malttakohan näitä koska pitää..minä oon vissiin aika paljo näitä kotonaki kutoessani hehkutellu kun isäntä tuossa tuumas että:" Laitetaanko ne nyt kehyksiin kun ovat viimein valmiit ?"  Hmm, pitää miettiä :D