Paula ihastui näihin laukkuihin  ja hän tahtoo semmosen,  

Minä taas haluan välttämättä Paulalta tämmösen Pohojalaaskettingin- ihana, löytyy tältä sivulta  ,se on ranneketju, niin ja korvikset kanssa, joten päätettiin vaihtaa eli minä teen Paulalle laukun ja hän tekee mulle korut, kätevää :)

Tässä mun versioni laukusta, saajan toiveiden mukaan väri ruskea ja vaaleanpunainen rusetti.

Langaksi valitsin Novitan Malibun. Minä tein melkein kokonaan pyörönä,vain yläosassa kavennus vaiheessa kahdessa osassa, että laukun suulle jää vähän aukeamis varaa.

Sangoissa olis toivomisen varaa vaan eihän niitä silloin löydy kun tarvitsee ja ite ei pysty tämän hetkisen selkävaivan takia sahaamaankaan, joten onneksi Paula nämä hyväksyi :)

Laukun korkeus matalimmasta kohdasta eli keskeltä on semmoset 18 cm, alaosan leveys n. 33 cm ja yläosan leveys sankojen kiinnityskohdasta n.18 cm, niin ja silmukoita loin 128 kun aloitin..

Tässä vielä kuva laukusta kun se on sullottu täyteen lankakeriä, että nähärään notta on sielä vuoriki :)

 

Koska Paula halus vaaleanpunaisen rusetin niin pakko oli vähän väriä lisätä joten laitoin ihan omin lupineni vielä vaaleanpunaisen vuorin laukkuun.

Malibu on lankana tosi kiiltävää, ainakin kun sitä yrittää kuvata, jotenkin lanka heijastaa niin kovasti ettei ihan selvää kuvaa osaa näillä taidoilla ottaa, laukussa on-vaikkei hyvin näy-paljon pieniä palmikoita ja keskellä yksi iso,leveä palmikko.

Ihan söpö laukku ja aloin jo itsellenikin tuollaista vastaavaa haluilla-no pitää kattella :)

Paulan tekemät korut lisään tänne jahka ne mun luo kotiutuu  :)

Lisätäänpäs tänne nyt  20.3.  koruista kuvat kun ne kotiutuivatkin näin nopiaan.

Tässäpä korut-eikö kerrassaan hieno kuva tää mun ottama  :D

Joo'o tunnustan, etten osaa ottaa koruista kaan hyviä peilaamattomia kuvia, joten sain Paulalta nämä oikean näköiset kuvat tähän näytille :)

Eli mun on noi tummat, granaattikiviset

Kyllä näiden korujen kanssa on nyt komia olo :)