KaraMelli haastoi mut kertomaan 7 asiaa itsestäni ja jatkamaan haastetta eteenpäin 7:lle muulle, joten..

1. Viihdyn aina parhaiten hame päällä. Hameita mulle on kertynyt kaappiin melkonen määrä kun taas esim. farkkuja omistan vain yhdet.

2.Olen vain 154 cm Pitkä mutta inhoan korkokenkiä joten kuljen pääasiassa matalissa kengissä.

3. Meikkaan silmäni joka ikinen aamu välittömästi aamupalan syötyäni-en vie edes roskia pihalle ilman silmämeikkiä-niin muukin osa naamasta tarttis jotain mutta mulla tuo tapa rajoittuu vain silmiin.

4. Olen 11-vuotiaasta lähtien värjännyt hiukseni, joten omaa alkuperäistä hiusväriä en edes varmaksi tiedä-nykyään se on luultavasti jo melkolailla harmaa.

5. Syön joka päivä karkkia-jollen muuta niin jotain väkeviä pitää kyllä olla aina saatavilla. 

6. Kuljen aina niin ajatuksissani, etten yleensä koskaan huomaa/näe kaupassa tai kylillä tuttuja-siitä mulle kyllä sitten aina huomautellaan.

7. Kerään musta-valkoisia lehmiä. Saatan ostaa erivärisenkin, jos kyseessä on sievä lehmä, mutta maalaan sen sitten kotona välittömästi "oikean väriseksi.

Tämä haaste on aika monessa blogissa jo ollutkin, joten heitän haastetta sillälailla eteenpäin että jatkaa saa kuka tahtoo  :)