Kauan etsin vaan löytyi se viimein-just sellainen pipo minkä minä haluan päähäni tänä syksynä =)

Se on tässä ja valmis-en kerinnyt sitä venyttelemään enkä kostuttelemaan kun heti sen kuvasin tuolin päällä   

ja päässänikin sen kuvasin 

ja kavennuksetkin kuvasin, kun ne tuli niin hienosti :D

No oikeesti kyllä parempiakin kuvia löytyy sivulta josta mallin tein  Ohje (pdf)

Ohjeessa pipo tehdään merinovillasta, silmukoita 144, mallikertoja siinä on kuusi.. kyllähän minä raaputtelin melkolailla päätäni ennenku käsitin miten se onnistuu tehdä eri langasta.. kokeilee ja purkaa monta kertaa ennenku älyää..

Lankana mulla Marks&Kattens Feeling, 52% villa 48% akryyli -ei pitäis kuulemma kutista päässä :)

Tässä mun versiossa on silmukoita 96, puikot oli kokoa 4 ja mallikertoja toistin vain neljä kertaa ja ihan mukavastihan ne siihen tuli; eteen, molemmille sivuille ja taakse..ja kavennuksetkin osui kohilleen. Niin ja lankaa kului molempia värejä yks kerä, a'50g eli 100g -aika tarkoille menikin, lankaa jäi keristä ehkä puolenmetrin pätkät :) 

Tästä tuli nyt varmasti mun lemppari pipo! (varmasti ainakin seuraavaan pipoon asti :))