Tänään ne tuli-Salaiset sukat !

Sukkieni tekijäksi paljastui Lankataivaan Sire ja hän oli tehnyt minulle Todella Ihanat kääntövarsisukat!

ja nämä istuu mun jalkaan Täydellisesti

ja lempiväritkin on huomioitu

Eikö oo Ihanat !

Tätä sukkien lankaa en tunnista, mutta on mielettömän pehmeää ja silkkisen tuntuista, ihan kuin toinen iho. Todella mukavan tuntuiset sukat -kun nyt malttais sitten ottaa nämä käyttöön  ;)

Vähäkö oon täällä innoissani sukista :D se johtunee kuulkaas siitä, että nämä on ihan ensimmäiset saamani sukat jotka on tehty ihan vartavasiten juuri minulle! No, ehkä joskus varhaislapsuudessa olen voinut jotkut villasukat saahakkin, vaan siitä ajasta en kyllä muista mittään, joten nämä on siinäkin mielessä ihan ainutlaatuiset!

Iso Kiitos Sire- paremmin et olis voinut onnistua !