JaanaM haastoi minut tähän:

Mistä bloginimesi on peräisin? Blogistania on täynnä mitä mielenkiintoisempia bloginimiä. Mistä ne ovat peräisin? Mikä on niiden tarina? Mikä on sinun tarinasi? Oliko sinulla vaikea löytää/keksiä blogillesi nimi? Kerro blogisi nimen ja/tai nimimerkkisi tarina ja haasta kolme muuta tekemään samoin.

Lempinimen Sipi sain jo joskus kansakoulu-aikanani, silloinen koulukaverini keksi mulle nimen Sipi ja Sipinä minut sitten tunnettiin koko kouluajan. Koulu vuosien päätyttyä nimeni pysyi jostainsyystä edelleen Sipinä ja joskus jopa mietin, että tietävätköhän kaikki mulla muuta nimeä olevankaan :)

Käsillä tekeminen mua on kiinnostanut aina ja monenmoista materiaalia on tullut työstettyäkin, nykyään tuo lanka on niistä kiinnostavin ja muut on jääneet vähän heikommalle sijalle, vaikken muitakaan toki kokonaan ole hylännyt. Kotisivulle päivittelin töitäni jonkun aikaa, vaan sitten tuntui järkevämmältä pistää oma käsityöblogi pystyyn ja koota työt yhden nimikkeen alle-Sipin silmukat oli jotenkin heti ihan päivänselvä nimi mun blogille  :)

Haastanpa sitten mukaan Wrathsin, Pelagian ja Rasan  kertomaan tarinaa omista bloginimistään.

 

Pistetään tähän loppuun muutama kesäinen kuva Lappajärveltä.

759715.jpg

759714.jpg

Olimme tällä lomareissullamme ekaa kertaa "asuntovaunuttelemassa ja meillä oli niin mukavaa, että nyt minä kyllä  Tahtoo kans oman asuntovaunun!   :D